کشف یک خودرو تویوتا لندکروز قاچاق درهرمزگان 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق از یک منزل در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان بندرعباس در ادامه طرح برخورد با قاچاق سازمان یافته خودرو‌های خارجی  با انجام کار اطلاعاتی از نگهداری و مخفی کردن یکدستگاه خودرو قاچاق در یکی از محلات این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران با تشکیل تیمی جهت بررسی موضوع به محل اعزام ودر بازرسی از حیاط یک منزل یکدستگاه خودرو تویوتا لندکروز کشف که در استعلام صورت گرفته از سامانه راهور مشخص شد پلاک خودرو با مشخصات آن هم خوانی و مطابقت نداشته و قاچاق بودن خودرو مورد نظر محرز گردید.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این خودرو قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است و دراین رابطه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها: کشف خودرو ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.